مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-08اقتصادي

شبکه سراسری برق تحت فشار است/ نیازمند همکاری مردم هستیم


سخنگوی صنعت برق کشور از رکوردشکنی مصرف برق خبر داد و گفت: هر چند که تجهیزات در آمادگی کامل هستند اما فشار زیادی روی آن ها قرار دارد به همین دلیل نیازمد همکاری مردم برای گذر از این شرایط هستیم.

- سخنگوی صنعت برق کشور از رکوردشکنی مصرف برق خبر داد و گفت: هر چند که تجهیزات در آمادگی کامل هستند اما فشار زیادی روی آن ها قرار دارد به همین دلیل نیازمد همکاری مردم برای گذر از این شرایط هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه اگر چه پیش بینی ها تا صبح امروز 69 هزار 950 مگاوات مصرف را تایید می کرد اما بر اساس اطلاعات به دست آمده و پیش بینی سازمان هواشناسی از این هفته میزان تقاضای مصرف از 70 هزار مگاوات نیز خواهد گذشت و پیش بینی ها این است که عدد 70 هزار و 500 مگاوات را به عنوان رکورد جدیدی ثبت خواهیم کرد.

وی با بیان اگر چه تجهیزات صنعت برق در پایداری و آمادگی کامل بوده اما کاملا تحت فشار قرار دارند، گفت: این شرایط به ویژه در استان های گرمسیری به علت گرمای هوا و استفاده حداکثری از کولرها بیشتر مشاهده می شود، با این حال حتما امکان کاهش مصرف برق به خصوص در ساعت 11 تا 17 وجود دارد و مشترکان می توانند علاوه بر کاهش مصرف برق و استفاده از پاداش صرفه جویی در تامین برق مشترکان دیگر نیز به ما کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سراسری برق تحت فشار است/ نیازمند همکاری مردم هستیم

شبکه سراسری برق تحت فشار است/ نیازمند همکاری مردم هستیم