مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:152023-06-22پزشكي

«هوش مصنوعی» و «پزشکی فرادقیق» فناوری های پیش روی درمان


رییس سمپوزیوم تخصصی ارتقای آموزش علوم پزشکی، هوش مصنوعی و پزشکی فرا دقیق را فناوری های پیش روی حوزه درمان برشمرد و گفت: امروزه، رهبری سازمان های پیچیده ی سلامت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، سمپوزیوم تخصصی ارتقای آموزش علوم پزشکی با محوریت فناوری مصورسازی برای نخستین بار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در فومن برگزار شد.

این سمپوزیوم علمی در دو پانل آموزش علوم پزشکی و نقش فناوری مصورسازی و چشم اندازهای آموزش و یادگیری در عصر مصورسازی دیجیتال و با 9 بخش تخصصی ارائه مطلب و پرسش و پاسخ، برگزار شد.

محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این سمپوزیوم، با اشاره به توسعه آموزش در نظام سلامت، اظهار کرد: نظام سلامت در ایران، الگوی منحصربه فرد از ادغام خدمات سلامت با نظام آموزشی و تحقیقاتی بوده و دستاوردهای ارزشمندی را به ارمغان آورده است که یکی از مهم ترین این دستاوردها، توسعه آموزش پزشکی باکیفیت است.

رییس سمپوزیوم تخصصی ارتقای آموزش علوم پزشکی با بیان اینکه ارتباط برنامه های آموزش علوم پزشکی با واقعیت های جامعه، امری لازم و ضروری است، افزود: این مهم در سایه سیاست های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری به یک الگوی شناخته شده منطقه ای و جهانی تبدیل شده و  این پاسخگویی اجتماعی در ارتباط با انتظارات جامعه، قابل سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هوش مصنوعی» و «پزشکی فرادقیق» فناوری های پیش روی درمان

«هوش مصنوعی» و «پزشکی فرادقیق» فناوری های پیش روی درمان