مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-22حوادث

جانشین فرمانده نیروی انتظامی : ذره ای در برابر کشف حجاب کوتاه نمی آییم


سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاطعانه و بدون اغماض در برابر بی قانونی و هنجارشکنی می ایستیم و همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن ها خواهیم ایستاد.

- جانشین فرمانده نیروی انتظامی : ذره ای در برابر کشف حجاب کوتاه نمی آییم سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاطعانه و بدون اغماض در برابر بی قانونی و هنجارشکنی می ایستیم و همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن ها خواهیم ایستاد.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: امروز همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن ها خواهیم ایستاد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار قاسم رضایی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین تشییع باشکوه شهیدان مدافع امنیت سرهنگ مهدی امینی و سرگرد سیروس درخشان زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاطعانه و بدون اغماض در برابر بی قانونی و هنجارشکنی می ایستیم و همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن ها خواهیم ایستاد.

  وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم امروز در تشییع شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان های آن زنده بوده و این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده نیروی انتظامی : ذره ای در برابر کشف حجاب کوتاه نمی آییم

جانشین فرمانده نیروی انتظامی : ذره ای در برابر کشف حجاب کوتاه نمی آییم