مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-02سياسي

282 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اصفهان اهدا شد


قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: 282 سری جهیزیه با کمک خیران به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.

- نبی الله الله دادی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای مراسم اهدای سراسری 20 هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، اظهار داشت: در دهه ولایت و امامت با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، 282 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا و بدرقه راه آنان به خانه بخت شد.

وی با اشاره به مراکز نیکوکاری فعال در عرصه تأمین جهیزیه خانوارهای نیازمند، ادامه داد: خوشبختانه در بین 530 مرکز نیکوکاری استان اصفهان 207 مرکز، برای کمک به تأمین جهیزیه خانواده های نیازمند با این نهاد، همکاری دارند و سال گذشته بالغ بر 26 میلیارد و 400 میلیون تومان در قالب نقد و کالا مشارکت داشته اند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان به اینکه از سال 1400 یک مرکز نیکوکاری تخصصی در زمینه تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند راه اندازی شده است، افزود: این مرکز سال پیش 4 میلیارد و 100 میلیون تومان در قالب کالا و در سه ماهه نخست امسال نیز 554 میلیون تومان برای تأمین کالاهای ضروری جهیزیه نوعروسان همکاری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

282 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اصفهان اهدا شد

282 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اصفهان اهدا شد