مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-02سياسي

نسل امروز باید درک درستی از فضای معنوی غدیر داشته باشند


باید با اجرای برنامه های متنوع و خلاقانه به گونه ای واقعه غدیر را برجسته کنیم تا نسل امروز درک درستی از فضای معنوی غدیر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری صبح یکشنبه در ستاد هماهنگی برگزاری جشن های دهه ولایت شهرستان، با اشاره به اهمیت غدیر خم در نزد مسلمانان اظهار کرد: در واقعه غدیر خم استمرار هدایت بشر بعد از نبوت است و شاهد این موضوع در طی هشت سال دفاع مقدس هم بودیم به طوری که رزمندگان ما با خنده امام (ره) شاد و با ناراحتی ایشان ناراحت می شدند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت در طول هشت سال دفاع مقدس برگرفته از واقعه غدیر خم، ولایت پذیری و اطاعت از رهبری است، افزود: غدیر خم یک واقعه تاریخی در بستر تاریخ نیست بلکه یک جریان سیال و مستمر است و امروز هم اثر معنوی آن را در زندگی بشر شاهد هستیم.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به ضرورت انتقال سبک زندگی غدیری به نسل جوان و آینده ساز گفت: باید با اجرای برنامه های متنوع و خلاقانه به گونه ای واقعه غدیر را برجسته کنیم تا نسل امروز ما درک درستی از فضای معنوی غدیر داشته باشند زیرا ماندگاری شیعیان به برکت غدیر رخم بوده و به طوری که حتی تأکید شده بعد از واقعه غدیر دین اسلام کامل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل امروز باید درک درستی از فضای معنوی غدیر داشته باشند

نسل امروز باید درک درستی از فضای معنوی غدیر داشته باشند