مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-12اجتماعي

دپوی زباله های شرکت خودروسازی در تاکستان قانونی نیست


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: برای دپوی زباله های شرکت خودروسازی در تاکستان هیچ مجوزی صادر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر علی فولیان در بازدید از سایت پسماند نخاله ساختمانی شهر تاکستان اظهار کرد: طی گزارشات رسیده از سوی نهادهای مردمی با تخصص محیط زیست مبنی بر عدم مدیریت صحیح دفع پسماند ماسه سوخته شرکت صنایع ریخته گری متعلق به یک شرکت خودروسازی در خارج از جایگاه استاندارد و تعریف شده از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، به منظور پیشگیری از بروز معضلات زیست محیطی در منطقه اعم از پراکندگی آلودگی در مناطق جوار شهر تاکستان، احتمال ورود آلودگی پسماندها به خاک و منابع آب زیرزمینی و انتشار مواد شیمیایی در محیط زیست و در راستای صیانت از حقوق عامه، از محل نگهداری موقت پسماند ریخته گری یک شرکت خودرو سازی بازدید میدانی انجام شد.

وی تاکید کرد: پسماند دپو شده از ناحیه شرکت خودروسازی، از دیدگاه سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست، از نوع صنعتی است که در جایگاه مناسب و تعریف شده سازمان محیط زیست کشور دفن نشده است.

فولیان در این بازدید ضمن تفهیم عواقب قانونی ناشی از عدم رعایت مقررات زیست محیطی و تعیین ضرب الاجل برای بهبود وضعیت این سایت، گفت: جایگاه پسماند نخاله های ساختمانی باید مجوز فعالیت خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی زباله های شرکت خودروسازی در تاکستان قانونی نیست

دپوی زباله های شرکت خودروسازی در تاکستان قانونی نیست