مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 07:352023-06-25اقتصادي

حفر چاه برای جلوگیری از تنش آبی در منطقه سیستان و زاهدان


تمام پروژه ها در حوزه جاده ای و راه آهن فعال هستند که با اتمام این پروژه ها شاهد تحول عظیمی در صنعت حمل و نقل استان خواهیم بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام پروژه ها در حوزه جاده ای و راه آهن فعال هستند که با اتمام این پروژه ها شاهد تحول عظیمی در صنعت حمل و نقل استان خواهیم بود.

محمد کرمی در نشست با رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: برای جلوگیری از تنش آبی در منطقه سیستان و زاهدان حفر چاه آب در مناطق دشتک، شیله، بندان و زهک به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: همچنین انتقال آب دریای عمان به عنوان پروژه آب پایدار منطقه از چندین نقطه مختلف به سرعت در حال انجام بوده و تقریبا نیمی از ورقه های مورد نیاز لوله گذاری تامین گردیده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت برق منطقه سیستان و برخی از مناطق جنوب استان بیان کرد: با افزایش دما برخی از ترانس ها و تابلوهای برق آسیب دیدند که مسئولان مربوطه به سرعت در حال رفع مشکلات هستند.

وی تصریح کرد: پروژه جاده های روستایی، شهری و بین شهرستانی نیز با فعالیت کارگاه های مختلفی در حال انجام است.

کرمی با تاکید بر پیگیری موضوعات تجاری اظهار کرد: توسعه حوزه تجارت، ایجاد بازارچه ها، سرمایه گذاری های مشترک و مبادلات اقتصادی نیز در دستور کار مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر چاه برای جلوگیری از تنش آبی در منطقه سیستان و زاهدان

حفر چاه برای جلوگیری از تنش آبی در منطقه سیستان و زاهدان