مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-07اقتصادي

راه اندازی شهرک های حمل و نقل در ورودی تهران برای مدیریت «بار سنگین»


مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران از ساخت شهرک های حمل و نقل برای کاهش حجم بارهای سنگین باربری های تهران در ورودی به پایتخت خبر داد.

- پوریا علیمردانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد ساماندهی گاراژهای حمل بار در سطح شهر تهران به خصوص منطقه شوش با بیان اینکه برنامه کوتاه مدت ما کاهش بار، باربری های شوش است، گفت: در نظر داریم که با تقویت مراکزی در خارج از شهر و در مبادی ورودی تهران، شهرک های حمل ونقل ایجاد کنیم تا شرکت های باربری فعال در محله شوش قسمتی از فعالیت های خود را به آن شهرک ها که یکی از آنها در کهریزک جانمایی شده، منتقل کنند.

وی ادامه داد: البته برنامه های مختلفی برای ساماندهی بار باربری های تهران تدوین شد و اخیرا مشخص شد که با همکاری عوامل سازمان حمل ونقل جاده ای، شهرکی ایجاد شده که در آن شهرک امکان صدور بارنامه و فعالیت باری برای بخش زیادی از شرکتهای بابری مستقر در محله شوش فراهم شده و امید است با تقویت شهرک، بار باربری های شوش کمتر شود تا به ساماندهی آنها کمک شود.

علیمردانی با تاکید بر اینکه برنامه کوتاه مدت ما کاهش بار باربری های شوش از طریق تقویت مراکزی خارج از محدوده شهر تهران است، گفت: کل گاراژ باربری به این شهرک ها منتقل نمی شوند؛ اما بارشان کمتر می شود بگونه ای که بارهای بزرگ مقیاس و یا ناوگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهرک های حمل و نقل در ورودی تهران برای مدیریت «بار سنگین»

راه اندازی شهرک های حمل و نقل در ورودی تهران برای مدیریت «بار سنگین»