مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:552023-06-28حوادث

رمزگشایی از 29 فقره زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین بیات مختاری گفت: در پی وقوع زورگیری های سریالی از نوجوانان و افراد سالخورده با استفاده از سلاح سرد در سطح شهرستان سبزوار، - فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از دستگیری 2 متهم به 29 فقره زورگیری از نوجوانان و افراد سالخورده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین بیات مختاری گفت: در پی وقوع زورگیری های سریالی از نوجوانان و افراد سالخورده با استفاده از سلاح سرد در سطح شهرستان سبزوار، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی سبزوار پس از انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری یک سری اقدامات تخصصی 2 متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن ها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ بیات مختاری گفت: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به 29 فقره زورگیری گوشی تلفن همراه، گردنبند و طلا با استفاده از سلاح سرد از نوجوانان و افراد سالخورده و نیز 12 فقره کیف قاپی و سرقت 7 دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان سبزوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان و نوجوانانی که از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از 29 فقره زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان

رمزگشایی از 29 فقره زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان