مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-15اقتصادي

بروجرد صاحب یکی از بهترین خانه های معلم غرب کشور خواهد شد


خانه معلم فعلی بروجرد در شان فرهنگیان شهرستان نیست و پروژه ای جدید در حال احداث است که یکی از پروژه های کم نظیر خواهد شد.

- ایسنا/لرستان خانه معلم فعلی بروجرد در شان فرهنگیان شهرستان نیست و پروژه ای جدید در حال احداث است که یکی از پروژه های کم نظیر خواهد شد.

تکریم شأن و جایگاه فرهنگیان را باید یک مسئله جدی برشمرد و مسئولین و مدیران باید برنامه هایی در راستای ارائه خدمات رفاهی به شکل مناسب و بر حسب نیاز فرهنگیان تدوین و عملیاتی کنند.

خانه معلم بروجرد فعلی شهرستان در مجاورت درمانگاه فرهنگیان قرار گرفته که با ساخت خانه معلم جدید این مکان جهت توسعه و خدمات بیشتر به درمانگاه فعلی اضافه خواهد شد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار ایسنا، گفت: ده میلیارد ریال دیگر به پروژه خانه معلم جدید شهرستان تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: با پیگیری و مساعدت وزارت آموزش وپرورش ده میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل و بهره برداری پروژه خانه معلم جدید بروجرد تخصیص یافت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه سال گذشته تالار تکمیل و تجهیز و افتتاح شد، افزود: در حال حاضر 14 سوییت و سایر بخش ها در حال تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجرد صاحب یکی از بهترین خانه های معلم غرب کشور خواهد شد

بروجرد صاحب یکی از بهترین خانه های معلم غرب کشور خواهد شد