مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-11سياسي

انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از نظر آیین نامه ای مشکلی ندارد


عضو هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور گفت: از نظر آیین نامه ای مشکلی برای برگزاری انتخابات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، احمدحسین فلاحی، عضو هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور در حاشیه پنجمین جلسه این هیأت که امروز سه شنبه 20 تیر سال جاری در سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه امروز که به طور مشترک با هیات مرکزی اجرایی برگزار شد، دستگاه های نظارتی نیز حضور داشتند.

نماینده حوزه انتخابیه همدان با اشاره به تعویق 3 ساله انتخابات در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، اذعان داشت: با مصوبه هیات وزیران و سپردن مسؤولیت به وزارت علوم، پایانی برای تعویق 3 ساله انتخابات سازمان داده شده است و بنده نیز به عنوان نماینده مجلس در هیات مرکزی نظارت حضور دارم؛ امیدوارم سازمان نظام روان شناسی و مشاوره نیز همکاری لازم را داشته باشد؛ زیرا 85 میلیون نفر با این سازمان سر و کار دارند.

وی در خصوص نظر مجلس درباره اشکالات آیین نامه برگزاری انتخابات که چندی پیش توسط هیات وزیران تصویب و ابلاغ شده و در کمیسیون تطبیق مجلس بررسی شده، گفت: ایرادات مصوبه هیات وزیران خیلی جدی نبود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از نظر آیین نامه ای مشکلی ندارد

انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از نظر آیین نامه ای مشکلی ندارد