مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-27سياسي

دعای عرفه در اکثر مساجد کرمانشاه خوانده می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در اکثر مساجد استان و به صورت ویژه در مزار شهدای کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در اکثر مساجد استان و به صورت ویژه در مزار شهدای کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی عبدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مراسم دعای عرفه در مزار شهدای کرمانشاه به صورت ویژه برگزار خواهد شد، از عموم مردم کرمانشاه برای حضور پرشور در این مراسم دعوت کرد.

عبدی ادامه داد: مراسم دعای عرفه از ساعت 16 فردا (هفتم تیر) همزمان با روز عرفه با مداحی سعید قانع و شیخ محمدرسول کرمی در مزار شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به آمادگی مساجد شاخص استان برای قرائت دعای عرفه، گفت: دعای عرفه در اکثر مساجد استان قرائت خواهد شد.

عبدی در ادامه دعای عرفه را منتسب به امام حسین(ع) دانست و گفت: این دعا همه ساله روز قبل از عید قربان توسط حجاج در صحرای عرفات خوانده می شود و خواندن آن در هر جای دیگری مورد تاکید است.

عبدی یادآور شد: روز نهم ذیحجه مصادف با روز عرفه و سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) (سفیر دشت کربلا) است که قرائت دعای عرفه همراه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعای عرفه در اکثر مساجد کرمانشاه خوانده می شود

دعای عرفه در اکثر مساجد کرمانشاه خوانده می شود