مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-03فرهنگي

گزارشی کوتاه از نمایشگاه خوشنویسی «به قربان غدیر تو» در قزوین


نمایشگاه «به قربان غدیر تو» روز گذشته 11 تیر 1402 با حضور «محمد زرویی نصرآباد» مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور، هنرمندان قزوینی و برخی مسئولان استانی در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین افتتاح شد.

- ایسنا/قزوین نمایشگاه به قربان غدیر تو روز گذشته 11 تیر 1402 با حضور محمد زرویی نصرآباد مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور، هنرمندان قزوینی و برخی مسئولان استانی در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین افتتاح شد.

اندیشیدن به واژه هنر همواره در ذهنم شبیه به استشمام عطر گل نرگس بوده و حتی گاه به این می اندیشم در زندگی ام جای آموختن یک هنر خالی است و باید عمرم را صرف هنر کنم یا اگر به تناسخ معتقد بودم پیش خودم فکر می کردم در زندگی قبلی ام هنرمند بوده ام که جایگاه واژه هنر تا این حد برایم ارزشمند است؛ افتتاحیه ساعت پنج است و اکنون عقربه ساعت چهار و نیم را نشان می دهد؛ راه می افتم تا خودم را به افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی در نگارخانه حوزه هنری با عنوان به قربان غدیر تو برسانم.

در مسیر به هنر خوشنویسی می اندیشم، خوشنویسی با نگارش ساده مطالب و حتی طراحی حروف و صفحه آرایی متفاوت است و برای درک هنر خوشنویسی باید بدانیم که خوشنویس علاوه بر نگارش یک متن، اثری هنری با ارزش های زیبایی شناختی خلق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی کوتاه از نمایشگاه خوشنویسی «به قربان غدیر تو» در قزوین

گزارشی کوتاه از نمایشگاه خوشنویسی «به قربان غدیر تو» در قزوین