مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:262023-07-07سياسي

عید غدیرخم آینده اسلام را بیمه کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار کرد: عید غدیر روح اعیاد اسلامی است و تبلور عملی عید را در غدیر می توان دید.

وی تصریح کرد: امروز جای جای ایران اسلامی شاهد برپایی جشن های با شکوه غدیر بود که این نشان دهنده ارادت مردم به اهل بیت است.

  امام جمعه اراک گفت: عید غدیرخم آینده اسلام را بیمه کرده است بر همین اساس پیام غدیر که مملو از معارف، فقه، فرهنگ، کلام و اخلاق است، باید به درستی در جامعه تبیین شود.

 دری نجف آبادی مهم ترین رسالت واقعه غدیر را  تبیین ولایت و ولایت پذیری برشمرد و ادامه داد: ایران اسلامی به عنوان پرچمدار اسلام نقش سنگین تری دری تبیین واقعه غدیر دارد.

وی تصریح کرد: برپایی جشن های غدیر باید همراه با درک واقعی پیام غدیر که همان ولایت پذیری است، باشد و همه باید  در زنده نگه داشتن غدیر تلاش خود را به کار گیرند.

دری نجف آبادی در ادامه بر ضرورت صیانت دولت از سفره و غذای مردم تاکید و اظهار کرد: دولت باید بکوشد مشکل گرانی را برطرف و اقلام مورد نیاز مردم به ویژه مرغ را به اندازه کافی تامین کند.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید ابتدا مدیریت در تولید و توزیع گوشت مرغ و قرمز را جدی گرفته و اجازه ندهند افزایش بی ضابطه قیمت مرغ و گوشت بر مشکلات معیشتی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیرخم آینده اسلام را بیمه کرده است

عید غدیرخم آینده اسلام را بیمه کرده است