مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-17سياسي

یکسال پس از زلزله سایه خوش در چه حالی است؟


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از روند بازسازی منازل مردم در منطقه زلزله زده سایه خوش شهرستان بندرلنگه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه وکیلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان امروز از روند بازسازی مناطق زلزله زده سایه خوش شهرستان بندرلنگه بازدید کرد.

زندیه وکیلی از مناطق زلزله زده سایه خوش شهرستان بندرلنگه بازدید و از روند بازسازی مناطق زلزله زده مطلع شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان پس از بررسی مراحل بازسازی در روستای زلزله زده سایه خوش، بر لزوم تسریع در روند ساخت منازل مردم و زیرساخت های خسارت دیده تأکید کرد.

  وی بر حضور فعال همه نهادهای ذی ربط تاکید و بیان کرد: ادارات و دستگاه های خدمات رسان مکلفند با هماهنگی و هم افزایی در انجام امور، خدمات و امکانات مورد نیاز برای بازسازی منازل مردم و تأسیسات عمومی را به مناطق زلزله زده شهرستان بندرلنگه اختصاص دهند.

زندیه وکیلی اضافه کرد: البته با تمهیدات استاندار و پای کار بودن همه دستگاه های متولی روند بازسازی، مطلوب و سرعت گرفته است.

زندیه وکیلی همچنین با حضور در جمع مردم این منطقه پس از استماع مطالبات آنها در خصوص آب شرب، روشنایی معابر و تسهیلات، دستورات لازم  را برای رسیدگی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکسال پس از زلزله سایه خوش در چه حالی است؟

یکسال پس از زلزله سایه خوش در چه حالی است؟