مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-30سياسي

ادعای حمایت از حقوق بشر آمریکایی ها زشت ترین شوخی با ادراک جامعه بشری است


امام جمعه ساوه با بیان اینکه حمایت از حقوق بشر از بزرگ ترین دروغ های دولت مردان آمریکایی و زشت ترین شوخی با ادراک جامعه بشری است، گفت: نگاهی گذرا به عملکرد دولت آمریکا در حوزه حقوق بشر در سه سطح داخلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه با بیان اینکه امروز جهان با بحران مدیریت روبرو است، گفت: جهان امروز اسیر طاغوت هایی است که ملت ها را به سوی پرتگاه بی هویتی می کشانند، لذا مدیریت جهانی امر مهمی است که پیامبر خدا نیز در غدیر خم بدنبال حل این مشکل بود.

وی با بیان اینکه ماجرای غدیر، ماجرای تعیین ضابطه و قاعده است، افزود: حیات بشر برای رسیدن به هدف خلقت، چهار نقطه عطف بعثت، غدیر، عاشورا و فرج است و غدیر بدون یاد و نام امام زمان (عج) و یادآوری فرهنگ مهدویت چندان اثر عینی به دنبال ندارد.

خطیب جمعه ساوه خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم اصلی ترین ماموریت الهی خود را انجام دهیم که به بیان رهبر انقلاب ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت امام زمان است باید بدانیم که محتوی و نرم افزار این ماموریت فرهنگی، گفتمان غدیر است.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب برای کنگره عظیم حج گفت: پیام رهبر انقلاب به کنگره حج در خصوص وحدت مسلمین و ارتقا اخلاق دینی نشان از لزوم ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای حمایت از حقوق بشر آمریکایی ها زشت ترین شوخی با ادراک جامعه بشری است

ادعای حمایت از حقوق بشر آمریکایی ها زشت ترین شوخی با ادراک جامعه بشری است