مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-22اجتماعي

فضای مجازی چاقوی دولبه برای کودکان و نوجوانان


این روزها با عبور از کوچه، پس کوچه های شهر دیگر اثری از توپ بازی و قهقهه و بازی های کودکان در میان کوچه ها نیست چراکه بیشتر آنها اوقات فراغتشان را در میان بازی های مهیج و جذاب موبایل و تبلت سپری می کنند و شیوع کرونا و آموزش مجازی بیشتر بر این امر دامن زد .

- ایسنا/همدان این روزها با عبور از کوچه، پس کوچه های شهر دیگر اثری از توپ بازی و قهقهه و بازی های کودکان در میان کوچه ها نیست چراکه بیشتر آنها اوقات فراغتشان را در میان بازی های مهیج و جذاب موبایل و تبلت سپری می کنند و شیوع کرونا و آموزش مجازی بیشتر بر این امر دامن زد و این فضا و ابزار شورانگیز و جذاب دانسته یا نادانسته دنیای پرجنب وجوش کودکان و نوجوانان را سلب کرده است.

برخی از والدین برای اینکه حوصله سروکله زدن و در شرایطی بحث کردن با کودکان و نوجوانان خود را ندارند، خیلی سریع تسلیم شده و با خرید یک گوشی همراه سعی دارند به صورت مسالمت آمیز انتقال مسئولیت کرده و تربیت فرزند خود را به فضای مجازی واگذار کنند، اقدامی که می تواند ویران کننده و مسأله ساز شود.

بنابراین در این سال ها و روزها موردی که بیش از هر چیزی خودنمایی می کند، سیر آشنایی خردسالان با دنیای مجازی است و شاید بسیاری از خانواده ها، خلاقیت های فرزندان نوپای خود را در این دنیای پرخطر جستجو می کنند و در بسیاری از مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی چاقوی دولبه برای کودکان و نوجوانان

فضای مجازی چاقوی دولبه برای کودکان و نوجوانان