مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:242023-07-12بين الملل

امید زلنسکی در ویلنیوس ناامید شد


در دومین روز از نشست سران ناتو، رییس جمهور اوکراین از متحدان غربی خود برای تعیین یک جدول زمانی برای عضویت این کشور در این ائتلاف ناامید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در حالی امروز (چهارشنبه) وارد دومین روز از نشست ناتو در ویلنیوس لیتوانی شد که با پرسش هایی درباره مسیر اوکراین برای تبدیل شدن به عضو ناتو، با نگرانی های همتای اوکراینی خود و شکاف در بین رهبران ناتو درباره این موضوع مواجه است.

شبکه سی ان ان در این خصوص نوشت، اوکراین یکی از موضوعات اصلی در دستور کار نشست سران ناتو بوده است زیرا رییس جمهور ایالات متحده به دنبال حفظ اتحاد اعضای این ائتلاف در حمایت از اوکراین در مقابل روسیه است.

طبق این گزارش، در حالیکه بیانیه پایانی نشست ناتو یک مانع برای ورود اوکراین به ناتو را برطرف می کند، اما ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین احتمالاً به دنبال نشانه های بیشتری از دریافت تضمین از سوی کشورهای عضو ناتو است.

در حالیکه مقامات آمریکایی به طور قاطع گفته اند که پس از پایان نشست ویلنیوس اوکراین به عنوان عضوی از این نشست به ناتو نخواهد پیوست، اما اعضای ناتو یکسری گام های منسجم اندک یا جدول زمانی برای پیوستن اوکراین به ائتلاف ناتو پیشنهاد خواهند داد تا حمایت خود را از اوکراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید زلنسکی در ویلنیوس ناامید شد

امید زلنسکی در ویلنیوس ناامید شد