مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 15:012023-07-12اقتصادي

میانگین سهمیه آرد نهاوند از اردیبهشت 1500 کیسه کاهش یافته است


سهمیه ماهانه آرد نهاوند 6 هزار و 100 کیسه است که این میزان در اردیبهشت 2 هزار و 700 کیسه کاهش یافته پس از آن به طور میانگین 1500 کیسه کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند جعفر سلگی ظهر امروز در شورای آرد و نان اظهار کرد: از مجموع سهمیه آرد ماهانه نهاوند 37 هزار و 456 کیسه مربوط به نانوایی ها، یک هزار و 508 کیسه مربوط به تعاونی روستایی و 850 کیسه نیز مربوط به امور عشایری است .

وی با بیان اینکه بخشی از کاهش سهمیه به عملکرد نانوایی ها برمی گردد اضافه کرد: با نانوایی های که با عملکرد نامناسب خود باعث به هم خوردن تراکنش و کاهش سهمیه آرد شهرستان می شوند برخورد قانونی صورت گیرد.

  معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه کاهش سهمیه آرد باعث زیان به مردم می شود گفت: اداره غله برای جلوگیری از حیف و میل بیت المال یا سهمیه کارخانه آرد نهاوند را افزایش دهد و یا اینکه حداقل نیم ساعت زودتر سایت فروش آرد را برای نهاوند فعال کند .

وی به مشکلات بخش آرد نهاوند اشاره کرد و گفت: نبود نمایندگی غله در شهرستان و تعیین جایگزین برای عوامل نانوایی هایی که در مواردی به مرخصی می روند، از دیگر مشکلات حوزه نان و آرد این شهرستان است.

  سلگی تاکید کرد: با توجه دستورالعمل کشوری، روستاهایی که دارای جمعیت بالای 500 نفر هستند می توانند مجوز نانوایی دریافت کنند باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سهمیه آرد نهاوند از اردیبهشت 1500 کیسه کاهش یافته است

میانگین سهمیه آرد نهاوند از اردیبهشت 1500 کیسه کاهش یافته است