مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-08ورزشي

جدال سپید مویان کشتی ایران بر سر دوبنده تیم ملی/ حضور 380 پیشکسوت در این رقابت ها


رییس هیات کشتی استان کردستان، با بیان این که 380 نفر ورزشکار در این رقابت ها حضور داشتند، گفت: این رقابت ها در 5 گروه سنی و در 6 وزن برگزار شد، که در پایان نفرات برتر، - ایسنا/کردستان رییس هیات کشتی استان کردستان، با بیان این که 380 نفر ورزشکار در این رقابت ها حضور داشتند، گفت: این رقابت ها در 5 گروه سنی و در 6 وزن برگزار شد، که در پایان نفرات برتر، دوبنده تیم ملی را جهت شرکت در مسابقات جهانی یونان بر تن خواهند کرد.

جمشید خیرآبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: رقابت های کشتی پیشکسوتان ایران انتخابی تیم ملی یادواره مرحوم پهلوان سعید عدنانی به مدت 2 روز و با حضور 380 ورزشکار از سراسر کشور در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

وی افزود: امروزه جایگاه پیشکسوتان در ورزش بسیار مهم است و باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم و بر همین اساس باتوجه به احترام به این قشر از دنیای ورزش این میزبانی را برعهده گرفته ایم.

رییس هیات کشتی استان کردستان، با بیان این که 380 نفر ورزشکار در این رقابت ها حضور داشتند، افزود: این رقابت ها در 5 گروه سنی و در 6 وزن برگزار شد که در پایان نفرات برتر دوبنده تیم ملی را جهت شرکت در مسابقات جهانی یونان بر تن خواهند کرد.

وی، با بیان این که جایگاه و فعالیت کشتی پیشکسوتان در استان مطلوب است، بیان کرد: در حال حاضر وضعیت کشتی پیشکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال سپید مویان کشتی ایران بر سر دوبنده تیم ملی/ حضور 380 پیشکسوت در این رقابت ها

جدال سپید مویان کشتی ایران بر سر دوبنده تیم ملی/ حضور 380 پیشکسوت در این رقابت ها