مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-13پزشكي

راکبان موتورسوار؛ بیشترین آسیب دیدگان حوادث ترافیکی شهری مشهد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد:  بیشترین آمار آسیب دیدگان در بین حوادث و سوانح رانندگی در سطح شهر مربوط به راکبان موتورسوار و در جاده ها مربوط به انواع خودروهای سبک است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد:  بیشترین آمار آسیب دیدگان در بین حوادث و سوانح رانندگی در سطح شهر مربوط به راکبان موتورسوار و در جاده ها مربوط به انواع خودروهای سبک است.

دکتر علی یزدانی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در بررسی انجام شده ماموریت های اورژانس 115 در موارد ثبت شده سوانح رانندگی در سال گذشته و ابتدای امسال، بیش از 50 درصد مصدومین ثبت شده در اورژانس 115 مربوط به راکبان موتورسوار در سطح شهر و در جاده ها سرنشین خودروهای سبک هستند.

وی ادامه داد: آسیب وارد شده به رانندگان و راکبان موتورسوار، بسیار شدیدتر از سایر وسائل نقلیه است و در بسیاری از آسیب دیدگان متاسفانه نقص عضو و آسیب های طولانی مدت اعضای بدن مواجه شده و ضمن مشکلات در زندگی روزمره با هزینه های بالای درمانی روبه رو می شوند که این موضوع فقط با رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس و عدم تخطی از سرعت مجاز و استفاده از تجهیزات ایمنی قابل پیشگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راکبان موتورسوار؛ بیشترین آسیب دیدگان حوادث ترافیکی شهری مشهد

راکبان موتورسوار؛ بیشترین آسیب دیدگان حوادث ترافیکی شهری مشهد