مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-13سياسي

رفع مشکلات اشتغال و آبرسانی ایذه در گرو انتقال آب از «کارون3» است


انتقال آب از «کارون 3» به ایذه راه حل رفع مشکل اشتغال در این منطقه است و این امر به همت رییس جمهور و وزرای مربوطه نیاز دارد.

- ایذه - امام جمعه ایذه گفت: انتقال آب از کارون 3 به ایذه راه حل رفع مشکل اشتغال در این منطقه است و این امر به همت رییس جمهور و وزرای مربوطه نیاز دارد.

حجت الاسلام سیدمیثم موسوی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: شهرستان ایذه بالغ بر 200 هزار نفر جمعیت دارد که موضوع اشتغال در حال حاضر اصلی ترین مشکل این شهرستان است؛ ایذه از وجود صنایع بالادستی، پایین دستی، کارخانجات و… محروم است و همین موضوع باعث شده تا جوانان امیدی به اشتغال نداشته باشند.

وی تصریح کرد: کشاورزی، دامپروری، مرکبات، شیلات و… از جمله محورهایی است که مردم ایذه می توانند در زمینه اشتغال به آن امیدوار باشند؛ تمامی این زمینه های شغلی در ایذه به آب وابسته هستند و از طرفی در ایذه خاک حاصلخیز، نیروی جوان و با استعداد وجود دارد که با مدیریت صحیح می توان ایجاد اشتغال را در این منطقه عملی کرد.

حجت الاسلام موسوی افزود: سد کارون 3 ایذه مخزن بزرگ و کیمیای با ارزشی است که به یک منبع ملی تبدیل شد و برای احداث این سد، زمین ها و خانه های مسکونی مردم با احداث این سد از بین رفته است؛ البته مردم به امید اشتغال برای جوانان در احداث این پروژه همکاری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات اشتغال و آبرسانی ایذه در گرو انتقال آب از «کارون3» است

رفع مشکلات اشتغال و آبرسانی ایذه در گرو انتقال آب از «کارون3» است