مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-22سياسي

غبارروبی مزار شهدای آستارا به مناسبت هفته قوه قضاییه


مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در شهرستان مرزی آستارا به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و با حضور فرماندار، مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان و کارکنان دادگستری آستارا غبارروبی، - عطرافشانی و گلباران شد.

شرکت کنندگان در این آیین با غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای امام شهدا، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهرستان مرزی ادای احترام کردند.

فرماندار آستارا امروز اول تیرماه در این مراسم با گرامیداشت هفته قوه قضاییه این مناسبت را فرصت مناسبی برای بازخوانی آرمان های عدالت خواهانه نظام و انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: آستارا از جمله شهرستان هایی در سطح کشور است که در حوزه عدالت قضایی، شهید مرحبا از قضات و دادستان وقت آستارا را در اوائل انقلاب تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

عنایت رضایی پور با بیان اینکه این هفته فرصت مغتنمی برای تکریم خادمان و تلاشگران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر و نقش ارزشمند این دستگاه مهم در جامعه است، افزود: قوه قضاییه وظیفه اصلی تحقق عدالت را به عهده دارد و از آغاز انقلاب مسیر پر افتخار و تابناک را طی کرده است که سند آن شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبارروبی مزار شهدای آستارا به مناسبت هفته قوه قضاییه

غبارروبی مزار شهدای آستارا به مناسبت هفته قوه قضاییه