مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-27سياسي

پیشنهاد حذف «اخذ شهریه در دانشگاه های دولتی» از لایحه برنامه هفتم


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس بااشاره به بررسی احکام برنامه هفتم توسعه از ارائه پیشنهاد افزایش تعداد دانشجویان خارجی در کشور و حذف ماده 96 درباره اخذ شهریه از دانشجویان دانشگاههای دولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، احمدحسین فلاحی در تشریح نشست چهار ساعته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: در بخش نخست نشست کمیسیون میزبان وزیر علوم و معاونان وی برای بررسی احکام مربوط به حوزه آموزش عالی در برنامه هفتم توسعه بود که کمیسیون پیشنهاداتی را برای ارائه به کمیسیون تلفیق برنامه مصوب کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: از جمله مصوبات کمیسیون ارتقاء رتبه علمی کشور در جهان و منطقه و افزایش تعداد دانشجویان خارجی در کشور طی 5 سال و همچنین استثنا کردن قراردادهای پژوهشی دانشگاه ها از مالیات بود.

وی یادآور شد: همچنین با حذف ماده (96) لایحه برنامه هفتم توسعه که درباره اخذ شهریه از دانشجویان دانشگاه های دولتی بود، کمیسیون تصمیم مهمی در خصوص رعایت اصل 30 قانون اساسی اتخاذ کرد که این پیشنهاد نیز به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد.

فلاحی افزود: در بخش دوم جلسه امروز میزبان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و همچنین رییس صندوق نوآوری و شکوفایی بودیم که در این زمینه نیز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد حذف «اخذ شهریه در دانشگاه های دولتی» از لایحه برنامه هفتم

پیشنهاد حذف «اخذ شهریه در دانشگاه های دولتی» از لایحه برنامه هفتم