مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-19سياسي

همه دستگاه ها باید در حوزه عفاف و حجاب متحد شوند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: آیه«واعتصموا بحبل الله جمیعاً» اقتضا می کند که فقط نیروی انتظامی، ائمه جمعه و حوزه علمیه در میدان عفاف و حجاب نباشند، - نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: آیه واعتصموا بحبل الله جمیعاً اقتضا می کند که فقط نیروی انتظامی، ائمه جمعه و حوزه علمیه در میدان عفاف و حجاب نباشند، بلکه همه به ریسمان الهی چنگ بزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله (ع) اظهار کرد: نیروهای انتظامی پرچمداران ارزش های اباعبدالله (ع) و سربازان خط مقدم منویات و آرمان های عاشورایی هستند.

وی با بیان اینکه به استناد آیه 126 سوره مبارکه بقره خدا از فضای کاری شما تعریف و تمجید کرده است عنوان کرد: حضرت ابراهیم (ع) هم شهر و هم امن بودن این شهر را از خدا درخواست کرد، اولین خواسته حضرت ابراهیم (ع) همین امنیت بود، بعد می گوید خدایا اهالی این شهر را از امکانات برخوردار کن.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: طبق این آیه مشخص می شود امنیت از آب، نان و همه مسائل مهم تر است، از سوی دیگر لقب پیامبر (ص) نیز امین است، امین به معنای امانت دار و برقرارکننده امنیت است، بنابراین در کلمه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها باید در حوزه عفاف و حجاب متحد شوند

همه دستگاه ها باید در حوزه عفاف و حجاب متحد شوند