مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-18سياسي

سهمیه استخدامی دادگستری استان اصفهان دو برابر شد


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: سهمیه استخدامی دادگستری استان اصفهان دو برابر شد و به 700 نفر رسید که در مرحله اول 283 نفر جذب و مشغول به کار شده اند.

- ایسنا/اصفهان رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: سهمیه استخدامی دادگستری استان اصفهان دو برابر شد و به 700 نفر رسید که در مرحله اول 283 نفر جذب و مشغول به کار شده اند.

حجت الاسلام اسدالله جعفری، امروز(سه شنبه، 27 تیر) در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگاه زواره یکی از مشکلات دادگستری استان اصفهان را کمبود فضای اداری عنوان و اظهار کرد: توجه ریاست قوه قضاییه و تلاش معاونت پشتیبانی و مالی و همکاری مسئولان در دولت و بخش های دیگر باعث شد تا در بعضی حوزه های قضایی برای رفع کمبودها اقدام شود و امروز به طور هم زمان 4 طرح عمرانی در استان اصفهان با زیربنای 2 هزار و 700 مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: بخش زواره اردستان فاقد ساختمان بود که احداث ساختمان در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از ساختمان دادگاه این بخش با زیربنای 400 مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هستیم.

جعفری خاطرنشان کرد: همچنین امروز پروژه ساختمان جدید شهرستان نجف آباد و دو پروژه دادگستری کل استان اصفهان نیز افتتاح و به بهره برداری رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه استخدامی دادگستری استان اصفهان دو برابر شد

سهمیه استخدامی دادگستری استان اصفهان دو برابر شد