مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-18سياسي

شهید کچویی به پدر توابین نامگذاری شده بود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: شهید کچویی نقش مهمی در آگاه سازی و اصلاح زندانیان سیاسی داشت و به همین دلیل به پدر توابین نامگذاری شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جابری انصاری ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید محمد کچویی که در سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: شهید کچویی نخستین رییس زندان اوین بعد از انقلاب اسلامی بود و در دو سالی که مسئولیت این زندان را داشت خدمات ویژه ای را برای کشور و نظام رقم زد.

وی بیان کرد: شهید کچویی به صورت ویژه به هدایت زندانیان می پرداخت و نقش مهمی در آگاه سازی و اصلاح زندانیان سیاسی داشت، به همین دلیل به پدر توابین نامگذاری شده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: منافقین به دلیل اینکه از تأثیر اقدامات این شهید آگاه شده بود در نهایت در تیرماه سال 60 وی را ترور کردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین اقداماتی که شهید کچویی انجام می داد جهاد تبیین بود و همین اقدامات منجر به بازگشت بسیاری از زندانیان سیاسی به دامن انقلاب و کشور بود.

جابری انصاری گفت: نباید یک لحظه از این امر غافل شویم که اگر شهدایی مانند شهید کچویی نبودند امروز این آرامش و اقتدار را نداشتیم و امروز همه داشته های ما به برکت خون پاک شهیدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید کچویی به پدر توابین نامگذاری شده بود

شهید کچویی به پدر توابین نامگذاری شده بود