مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:102023-07-05اقتصادي

اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در سیر همدان


رییس تعاون روستایی استان همدان از آمادگی شرکت های تعاونی روستایی برای سرمایه گذاری در حوزه سیر همدان خبر داد.

- مسعود اکبری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در راستای ثبت جهانی سیر همدان، ثبت مالکیت معنوی این محصول توسط تعاونی های زیرمجموعه تعاونی روستایی استان انجام شده است اظهار کرد: روز جشنواره سیر در همدان این ثبت مالکیت رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه محوریت کار در سایر برنامه های جشنواره سیر بر عهده فرمانداری بوده و جلسات متعددی در این راستا برگزار شده است گفت: تعاونی های مختلف در سطح شهرستان و دیگر شهرستان ها که به نوعی در حوزه سیر مشارکت داشتند، ورود اثرگذاری را در برگزاری جشنواره و به خاطر ثبت جهانی این محصول دارند.

 رییس تعاون روستایی همدان به تامین اعتبارات و اقلام مورد نیاز از سوی شرکت های تعاونی روستایی در برگزاری جشنواره سیر اشاره کرد و افزود: به عنوان نمونه تامین تمام چادرهای مورد نیاز برای سایبان بر عهده ماست و بخشی از هزینه های جشنواره را تعاونی روستایی و شرکت های تابعه آن بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه برنامه بر این است برخی از تعاونی هایی که در حوزه ادوات مرتبط با سیر و موسیر فعالیت دارند، در روز جشنواره غرفه داشته باشند گفت: اتحادیه تعاونی تولید استان که هم در حوزه کشت بافت گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در سیر همدان

اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در سیر همدان