مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-24اجتماعي

آزادراه تهران-شمال می تواند جایگزین جاده چالوس باشد؟


مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه جاده چالوس بنا به مشخصاتی که دارد همواره مورد توجه است، گفت که اگر آزادراه تهران-شمال تکمیل شود، - گره های ترافیکی کمتر شده و سرعت عبور هم بیشتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بارش برف و بارانی که در کشور شناخته می شود؛ اما بسیاری از کارشناسان معتقدند باید هر چه سریعتر برای این محور کوهستانی قدیمی فکری کرد تا به جای تبدیل شدن به موزه و یک مکان توریستی تبدیل به خرابه و خاطره ای تمام شده برای مردم ایران نشود.

بیشتر بخوانید در این خصوص غلام عباس بهرامی نیا -مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای- در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا در صورت تکمیل آزادراه تهران - شمال، این مسیر می تواند جایگزین جاده چالوس برای سفر به مسیرهای شمالی باشد، توضیح داد: اگر جاده ای با مشخصات فنی استاندارد ایجاد شود، می تواند مسیر جایگزین باشد و آزادراه هم بالاترین مشخصات فنی را دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با وجود این، مسیر جاده چالوس هم بنا به مشخصاتی که دارد همواره مورد توجه است و مردم از آن استفاده می کنند.

ضمن اینکه مناطقی که بر سر راه است از میدان امیرکبیر تا شهرستانک، جذابیت دارد و مردم علاقمند هستند که از آنجا عبور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه تهران-شمال می تواند جایگزین جاده چالوس باشد؟

آزادراه تهران-شمال می تواند جایگزین جاده چالوس باشد؟