مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-27اقتصادي

نقاط پرحادثه استان بوشهر مهمترین دغدغه راهداری


مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: مهمترین دغدغه ما اکنون 10 نقطه پرحادثه شناسایی شده در استان بوشهر است که 200 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده و امیدواریم تاپایان سال اصلاحات انجام بگیرد.

- عبدالکریم اخترشناس صبح روز سه شنبه 6 تیر با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا واحد بوشهر افزود: این نقاط شامل سه نقطه پی در پی در ابتدای محور دالکی-کنارتخته معروف به پیچ برق، محدوده روستاهای بوالخیر و محمدعامری در محور ساحلی بوشهر- دیر، تقاطع پارک جنگلی سرکره در محور اهرم- برازجان، پل دوم نمازگاه در محور دالکی-کنارتخته، محدوده محمدآباد- حسین زائری در محور خورموج- کنگان، تقاطع بوالفیروز در محور اهرم- برازجان و محدوده کلل در محور برازجان- گناوه است.

وی افزود: در نقاطی که معادن استان قرار دارند پایانه بار وجود ندارد تا کامیون ها بارنامه بگیرند اما به زودی اکیپ سیار در محل معادن مستقر خواهند شد تا کامیون ها برای دریافت بارنامه مشکل نداشته باشند.

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: سازمان صمت هم وارد عمل شده و به معادن استان دستور داده که بر اساس استاندارد بار به کامیون ها تحویل دهند و کامیون ها نیز اجازه ندارند بیش از وزن مشخص، بار حمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط پرحادثه استان بوشهر مهمترین دغدغه راهداری

نقاط پرحادثه استان بوشهر مهمترین دغدغه راهداری