مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-17بين الملل

معاون نخست وزیر آذربایجان: مثل روسیه آماده تفاهمیم


معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان با بیان اینکه کریدور شمال و جنوب اولویت اصلی را در بخش حمل و نقل به خود اختصاص داده است، گفت: آمادگی داریم یادداشت تفاهمی مشابه با روسیه در سمت خود در مرز روسیه به امضا برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در هتل اسپیناس این شهرستان مرزی با بیان اینکه هیئت ایرانی نقش مخنب در گسترش روایط تجاری میان دو کشور داشته است، اظهار کرد: توافق دو کشور در زمینه های مختلف تجاری و اقتصادی بدو ن شک منجر به افزایش اشتغال در منطقه می شود.

وی با تأکید بر باور جمهوری آذربایجان در گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران گفت: آذربایجان به توسعه همکاری های ثابت و محکم با ایران باور دارد و این خط سیاسی را دنبال می کند.

معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان با اشاره به فعالیت بیش از 2 هزار و  452 شرکت ایرانی در  جمهوری آذربایجان بیان کرد: تکمیل طرحهای ارتباطی از جمله پل گمرک راه آهن و همکاری های فنی این ارتباط را گسترش خواهد داد.

مصطفی اف با بیان اینکه افزایش حجم ترانزیت بین المللی در کریدور شمال و جنوب 69 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در سال 2022 حجم مبادلات تجاری بین دو کشور  30 درصد رشد یافته و در پنج ماهه نخست سال 2023 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون نخست وزیر آذربایجان: مثل روسیه آماده تفاهمیم

معاون نخست وزیر آذربایجان: مثل روسیه آماده تفاهمیم