مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-18حوادث

دلالی نوبت برای تنها بیمارستان تخصصی چشم در شرق کشور!


روند نوبت دهی و دریافت مبالغی چندبرابر ویزیت پزشکان برای گرفتن نوبت در تنها بیمارستان تخصصی چشم در شرق کشور توسط یک سایت ناشناس، گلایه های بسیاری از شهروندان را به دنبال داشته است.

- خبرگزاری فارس، مشهد- مصطفی میرجانیان؛ بزرگترین، معروف ترین و تنها بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی چشم در شرق کشور هرچند که روزانه میزبان تعداد بسیار زیادی از بیماران ساکن مشهد و سایر شهرهای خراسان شمالی، جنوبی، رضوی، سیستان و بلوچستان، گلستان و.

است اما تقاضای زیاد برای دریافت نوبت پزشکان و درخواست انجام جراحی های مختلف موجب شده تا بسیاری از بیماران به نوعی با دلالان دریافت نوبت مواجه شوند.

دلالی با شیوه های نوین! اولین تصویری که با شنیدن عنوان دلال در ذهن مان می آید مردانی است که در گوشه خیابان ایستاده اند، دسته های دلار را در دست گرفته اند و خریداران و فروشندگان هم سراغ شان می روند.

اما روایت دلال هایی که واسطه دریافت نوبت می شوند متعجب تان می کند.

دلال هایی که پشت رایانه نشسته اند و صرفا با انگیزه درآمدزایی به مردم خدمات می دهند، بدون این که سرنوشت و شرایط بیمار برایشان اهمیتی داشته باشد! روایت خبرنگار فارس در مشهد که چندی پیش برای دریافت نوبت بیمارستان خاتم الانبیا به عنوان تنها بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی  چشم در شرق کشور اقدام کرده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالی نوبت برای تنها بیمارستان تخصصی چشم در شرق کشور!

دلالی نوبت برای تنها بیمارستان تخصصی چشم در شرق کشور!