مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-18سياسي

25 ایده پرداز برتر رویداد «ایده شو یزد پلاس» تجلیل شدند


رویداد «ایده شو یزد پلاس» با تجلیل از 25 ایده پرداز در مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل شدند و طرح های برتر قرار است به نام دانش آموزان در حوزه زیباسازی و بازی های جدید در شهر اجرا شود.

- یزد- رویداد ایده شو یزد پلاس با تجلیل از 25 ایده پرداز در مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل شدند و طرح های برتر قرار است به نام دانش آموزان در حوزه زیباسازی و بازی های جدید در شهر اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس شورای شهر یزد در مراسم اختتامیه این رویداد با تشکر از مشارکت دانش آموزان و خانواده هایشان در مدیریت شهر با ارائه ایده های خلاقانه، این ظرفیت را فرصت مناسبی برای مدیریت شهری برای بهره برداری از ایده های جدید و نو دانست.

عزیزالله سیفی گفت: بخش های مختلف مدیریت شهری نیازمند ایده هایی است که با نیاز روز جامعه تناسب داشته باشد و بسیاری از این ایده ها می تواند در راستای حفاظت و حراست از میراث ارزشمند شهرمان که فرهنگ اصیل، معماری اسلامی و آداب و رسوم زیبا و منحصر به فرد است به کار گرفته شود.

وی اعلام کرد: بسیاری از میادین شهر نامگذاری شده اما فاقد المان و نماد هستند و این کمبود می تواند با ایده پردازی دانش آموزان جبران شود و می توان از دانش آموزان بهترین ایده دهندگان المان های شهری را بسازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 ایده پرداز برتر رویداد «ایده شو یزد پلاس» تجلیل شدند

25 ایده پرداز برتر رویداد «ایده شو یزد پلاس» تجلیل شدند