مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-06اقتصادي

استاندار لرستان: برخورد با دستگاه هایی که در طرح مسکن ملی پای کار نیستند


استاندار لرستان با اشاره به اینکه بعضی از دستگاه ها در خصوص تامین زمین مورد نیاز طرح مسکن ملی همراهی نکرده اند، گفت: از آنجا که ما در طرح نهضت ملی مسکن باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و کارنامه ای را ارائه کنیم ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار امروز عصر در حاشیه جلسه شورای مسکن، با اشاره به اینکه در جلسات قبل، موضوع مند کردن جلسات به منظور انجام تغییرات لازم و همراهی و همکاری دستگاه ها، مورد تاکید قرار گرفت، اظهار کرد: امروز شاهد همراهی و همکاری خوب بانک ها در زمینه ثبت و انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات مسکن هستیم.

وی بیان کرد: در ماه گذشته بانک های استان کارنامه خوبی ارائه کرده و عملکرد برخی از بانک ها در این خصوص از 20 درصد به 45 تا 50 درصد رسیده است، برخی از بانک ها نیز در سطح 85 و 90 درصد هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار لرستان گفت: در این جلسه در رابطه با سایر مباحث و همچنین تامین زمین های مورد نیاز طرح مسکن ملی در شهرستان های؛ بروجرد، نورآباد و الفت آباد مورد بررسی قرار گرفت که بخش هایی از آن انجام شده است.

زیویار با اشاره به اینکه بعضی از دستگاه ها در خصوص تامین زمین مورد نیاز طرح مسکن ملی همراهی نکرده اند، خاطر نشان کرد: از آنجا که ما در طرح نهضت ملی مسکن باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و کارنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان: برخورد با دستگاه هایی که در طرح مسکن ملی پای کار نیستند

استاندار لرستان: برخورد با دستگاه هایی که در طرح مسکن ملی پای کار نیستند