مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-19اجتماعي

زمینه بورسیه شدن دانش آموزان مستعد توسط صنایع ایجاد شود


استاندار هرمزگان در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان گفت: زمینه بورسیه شدن دانش آموزان با اولویت دانش آموزان مناطق کم برخوردار در صنایع ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان، بیان کرد:  زمینه ای فراهم شود تا دانش آموزان در سه سال آخر تحصیل خود توسط صنایع بورسیه شوند و این موضوع می تواند از مهرماه با بورسیه کردن 30 دانش آموز هنرستان فولاد با اولویت دانش آموزان مناطق کم برخوردار عملیاتی شود .

وی افزود: با توجه به حجم بالای عملیات اجرایی در حوزه مدارس استان ضروری است، توسط مسئولان اداره کل آموزش و پرورش  سهم وزارت آموزش و پرورش در احداث مدارس استان طبق تفاهم نامه ی امضا شده محقق شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر فراهم نمودن زیرساخت های خوابگاهی برای دانش آموزان دختر، بیان کرد: با توجه به اینکه دختران امروز مادران فردای جامعه هستند اگر مادران باسواد باشند مطمئنا مادر باسواد فرزند بی سواد را تربیت نمی کند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به کمبودهای کلاس های درس استان در آغاز سال تحصیلی پیش رو بیان کرد: به منظور ایمن سازی مدارس شرکت توزیع برق استان  ماموریت دارد که ایمنی شبکه برق رسانی تمام مدارس استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه بورسیه شدن دانش آموزان مستعد توسط صنایع ایجاد شود

زمینه بورسیه شدن دانش آموزان مستعد توسط صنایع ایجاد شود