مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-23سياسي

هیأت های مذهبی به کانون جهاد تبیین تبدیل شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه دشمن درپی ترویج کشف حجاب است و باید قهرمانانه در میدان باشیم، گفت: وظیفه همه ما این است که در چنین شرایط دشواری در راستای جهاد تبیین عمل کنیم و هیأت ها را به کانون و محل جهاد تبیین تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در صبح امروز رزمایش فعالان فرهنگی مازندران از ضرورت فعالیت، روشنگری و تبیین فعالان فرهنگی سخن گفت.

وی با اشاره به تلاش های دشمن برای تضعیف زنان جامعه، گفت: دشمن با برنامه های مدون و از پیش طراحی شده برای انحراف و تنزل جایگاه زنان و دختران ما، سخت تلاش می کند و برای جلوگیری از تحرکات آن ها نیاز است، نهضت پیشرفت بانوان به شکلی قوی در جامعه ظاهر شود .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر لزوم تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و برنامه ریزی برای الگوی سوم زن مسلمان، گفت: زنان باید پیونددهنده حرکت های اجتماعی شوند وگرنه انبوه هجمه ها به جریان حجاب استمرار خواهد داشت.

شریف تبار افزود: وظیفه همه ما این است که در چنین شرایط دشواری در راستای جهاد تبیین عمل کنیم و هیأت ها را به کانون و محل جهاد تبیین تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های مذهبی به کانون جهاد تبیین تبدیل شود

هیأت های مذهبی به کانون جهاد تبیین تبدیل شود