مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 17:002023-06-23سياسي

انتقاد شدید و کنایه امام جمعه بهمیی به عملکرد برخی نامزدهای انتخاباتی


امام جمعه بهمیی از عملکرد برخی نامزدهای انتخاباتی انتقاد کرد و گفت: برخی نمی توانند از حق و حقوق مردم دفاع کنند تکلیف مردم استان اینست که عرصه را برای جوانان مومن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی در خطبه اول گفت: حجاب حکم خدا و رسول الله و اهل بیت عصمت و طهارت و عقل و عرف و برای صیانت و حفاظت از شخصیت و حریم مقدس دختران و زنان است  بد حجابی، بد پوششی ، برداشتن روسری و حجاب هم خلاف شرع و خلاف عقل هم خلاف قانون اساسی نظام اسلامی و خلاف قرآن و ارزش های انقلاب اسلامی و خون مطهر شهیدان است.

صلواتی افزود: ما برای ارزش و فضیلت و آموزه حجاب در این انقلاب و نظام اسلامی هزینه دادیم این همه شهید دادیم برای حفظ ارزش ها و احکام دین بود امروز مردم باید صیانت کنند مردم وارد میدان شوند اول هم باحجاب ها را تشویق کنیم دوم با زبان خوش ونرم و با منطق با محبت با تکریم به بانوان بد حجاب و بد پوشش تذکر بدهیم بی تفاوت نباشیم.

  وی خاطرنشان کرد: اینکه دختر جوان و زن با پوشش نامناسب و بد حجاب در مرعا و منظر عموم از کوچه و خیابان رد شود و ما بی تفاوت باشیم این با ایمان و تقوا ناسازگار است تذکر لسانی وظیفه همگانی است  دشمن به دنبال اینست که با ترویج فرهنگ غربی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید و کنایه امام جمعه بهمیی به عملکرد برخی نامزدهای انتخاباتی

انتقاد شدید و کنایه امام جمعه بهمیی به عملکرد برخی نامزدهای انتخاباتی