مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-27اقتصادي

اختصاص 95 درصد تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به طرح های اشتغالزای یزد


مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: بیش از 95 درصد تسهیلات این صندوق در استان یزد سال گذشته به طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی به خصوص در مناطق محروم و روستایی اختصاص یافت.

- ایسنا/یزد مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: بیش از 95 درصد تسهیلات این صندوق در استان یزد سال گذشته به طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی به خصوص در مناطق محروم و روستایی اختصاص یافت.

نعمت الله رضایی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد که امروز سه شنبه ششم تیرماه ضمن بیان این مطلب افزود: سهم کسب و کارهای خرد و کوچک در نظام بانکی 4.

5 درصد از کل منابع است که با این وجود، سال گذشته بیش از 92 درصد منابع صندوق کارآفرینی امید در کشور به طرح های اشتغال زایی و کارآفرینان تعلق گرفت.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری کسب و کارهای خرد و متوسط در اشتغال کشور، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در سال گذشته بیش از 4850 طرح را در کشور مورد حمایت تسهیلاتی خود قرار داد که سهم استان یزد یک هزار و 211 طرح کسب و کار خرد کوچک و متوسط بوده است.

رضایی با اشاره به سهم قابل توجه کارگاههای خرد و کوچک در اشتغال و معیشت مردم به ویژه در روستاها، تاکید کرد: در یک سال اخیر تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید نسبت به سال 1400، 80 درصد افزایش داشته است تا سهم اشتغال زایی این صندوق در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 95 درصد تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به طرح های اشتغالزای یزد

اختصاص 95 درصد تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به طرح های اشتغالزای یزد