مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-11دانش

جزییات ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی


شرایط و ضوابط، تاریخ، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، متقاضیان پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی در سال 1402 توجه داشته باشند که سامانه ثبت نام و انتخاب رشته از روز یکشنبه 18تیرماه 1402 فعال شده و ثبت نام و انتخاب رشته تا روز یکشنبه 25تیرماه 1402 ادامه خواهد داشت.

بر این اساس ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانیhttps://www.

sanjesh.

org مراجعه و نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته همزمان در یک مرحله انجام می شود، متقاضیان باید با توجه به رشته محل های اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته نسبت به انتخاب و درج رشته محل های مورد علاقه خود در سامانه مذکور اقدام کنند.

شرایط ثبت نام علاقه مندان به تحصیل در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی

جزییات ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی