مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-17پزشكي

کشف 500 کیلوگرم کیک و شیرینی فاقد مجوز بهداشتی در زرندیه


سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه از معدوم سازی بالغ بر نیم تن کیک و شیرینی غیرقابل مصرف در شهرستان زرندیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سید محمد حسن احمدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به معدوم سازی بالغ بر نیم تن کیک و شیرینی غیرقابل مصرف در شهرستان زرندیه اظهار کرد: این محصولات فاقد مجوز بهداشتی توسط اداره نظارت بر فرآورده های غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی بودند.

وی افزود: با توجه به بازدیدهای مستمر کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ساوه از واحدهای تولیدی و شرکت های پخش مواد غذایی و به دنبال کشف واحد تولیدی غیرمجاز، حدود 500 کیلوگرم محصول کیک و شیرینی فاقد مجوز بهداشتی در شهرستان زرندیه، کشف و ضبط شد.

سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به معدوم سازی این محصولات بعد از طی مراحل قانونی و با دستور مقام قضایی بیان کرد: چندی پیش نیز مقدار  یک تن عرقیجات گیاهی فاقد مجوز بهداشتی توسط کارشناسان اداره نظارت بر فراورده های غذایی کشف و پس از طی مراحل قضایی معدوم شده بود.

احمدی با تأکید بر بازدید و بازرسی از مراکز تهیه، تولید، نگهداری و پخش محصولات غذایی در چارچوب قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و قانون تعزیرات موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 500 کیلوگرم کیک و شیرینی فاقد مجوز بهداشتی در زرندیه

کشف 500 کیلوگرم کیک و شیرینی فاقد مجوز بهداشتی در زرندیه