مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-16سياسي

مسئولان به توصیه های تلفنی افراد مفسد توجه نکنند


مسئولان به توصیه های تلفنی برخی افراد مفسد توجهی نکنند، این توصیه ها به عنوان ضد ارزش باید در دستگاه اداری آورده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در آیین معارفه فرماندار شوشتر اظهار کرد: انتصابات مدیران یک شبه صورت نمی گیرد و برای هرکدام فراز و فرودهای بسیاری را طی می کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران در ملاقات ها و سرکشی ها به صورت یکسان عمل کنند؛ افزود: در مقابل کانون های ثروت و قدرت با تمام توان خواهیم ایستاد، همه مردم باید وضعیت یکسانی داشته باشند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مسئولان تبعیض در برخورد نداشته باشند؛ گفت: همه در برابر نظام و قانون یکسانند و مدیران باید با این نگاه به فعالیت بپردازند.

استاندار خوزستان افزود: مسئولان به توصیه های تلفنی برخی افراد مفسد توجهی نکنند؛ این توصیه ها به عنوان ضد ارزش باید در دستگاه اداری آورده شود.

حسینی محراب ادامه داد: افرادی که بر سر سفره های حرام شکم خود را پر می کنند؛ نمی توانند عدالت الهی و امیرالمؤمنین (ع) را اجرا کند.

وی در توصیه به مدیران تصریح کرد: مدیران در عمل مردم را فراموش نکنند تا نام نیکی از آن ها به یادگار بماند؛ اقدامات بسیار خوبی در روستاها به همت دولت در حال انجام است و امکان ارزشمندی مانند آلایندگی برای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به توصیه های تلفنی افراد مفسد توجه نکنند

مسئولان به توصیه های تلفنی افراد مفسد توجه نکنند