مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:502023-07-09سياسي

پیام عزاداری حسینی نپذیرفتن ذلت است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: پیام حقیقی عزاداری حسینی نپذیرفتن ذلت حاکمان فاسد و ظالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده عصر یکشنبه در همایش حسینیان اردبیل و پلیس عاشورایی در اردبیل اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در نقطه بلوغ و بالندگی خود باید رویکرد متفاوتی را با محوریت نهضت حسینی و مکتب عاشورایی تبیین و تشریح کند چرا که در این چهار دهه با نپذیرفتن ظلم، ستم و ذلت بیرق آزادیخواهی و حریت امام حسین (ع) را به معنای واقعی بلند کرده است.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش می کند تا به هر شکل ممکن این بیرق را سرنگون کند اما از هیمنه و شکوه پیام حسینی و ادامه مکتب معرفت ساز یاران عاشورا در هراس و واهمه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل سابقه 600 ساله اردبیلی ها را در عزاداری حسینی با اخلاص، نظم و شکوه هر چه تمامتر یادآور شد و گفت: مداح، شاعر و مرثیه سرای دربار حسینی باید وظیفه و رسالت خود را به درستی در تبیین اهداف قیام سیدالشهدا (ع) بیان کرد تا حق و حقیقت در مسیر کج روی ها گم نشود.

حجت الاسلام جعفرزاده حقیقت پیام مکتب حسینی را، حقیقت انسان ساز و بر مدار حق و حقیقت بودن عنوان کرد و افزود: در این مکتب دیگر صحبت از ذلت و زیر بیرق ظلم رفتن نیست بلکه صحبت از عزت و کرامت انسان ها است که به معنای واقعی تجلی حقیقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام عزاداری حسینی نپذیرفتن ذلت است

پیام عزاداری حسینی نپذیرفتن ذلت است