مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-08اقتصادي

سرقت اولین جرم در مرکزی است/ عدم توسعه آزادراه هاعامل مهم تصادفات


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: سرقت اولین جرم در استان مرکزی بوده و میزان سرقت ها به نسبت جمعیت از میانگین کشوری بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسئله پیشگیری از وقوع جرم بوده و همه توان در این راستا پای کار آمده تا بتوان گامی مؤثر در راستای تحقق و عملیاتی شدن فرمایشات معظم له برداشت.

وی با تشریح تعریف جرم بیان کرد: هرگونه نابسامانی اجتماعی که منجر به از هم گسیختگی اجتماع شود، جرم تلقی می شود و یکی از مهمترین مباحث مطرحه در این معاونت، مسئله خشونت ها است که از پرتکرارترین جرایم استان محسوب می شود.

روند کاهشی میزان خشونت ها در سال گذشته نسبت به سال 1400 در استان مرکزی خیرمند با اشاره به اینکه میزان خشونت ها در سال گذشته نسبت به سال 1400 روند کاهشی داشته است، گفت: اما هنوز خشونت در میان 10 جرم اول استان است و خشونت در وقوع مسائل خانوادگی و حتی قتل و کودک آزاری اثرگذار است.

وی افزود: مسئله کودک آزاری در استان مرکزی بسیار اهمیت دارد اگرچه که میزان وقوع آن در سال گذشته و سه ماهه نخست امسال نیز کاهشی بوده اما امسال در استان با همکاری فرمانداری ها برنامه خشونت در حال پیگیری است معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی اضافه کرد: دانشگاه ها در هر دو حوزه کم کار هستند و حتی یکی از دانشگاه ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت اولین جرم در مرکزی است/ عدم توسعه آزادراه هاعامل مهم تصادفات

سرقت اولین جرم در مرکزی است/ عدم توسعه آزادراه هاعامل مهم تصادفات