مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-24سياسي

کنگره آموزش مهارتی 5تیر در دانشگاه تهران برگزار می شود


رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی از برگزاری کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور با حضور سه وزیر علوم، وزیر صنعت و وزیر کار پنجم تیر ماه در دانشگاه تهران خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باقر طاهری نیا در نشست خبری کنگره آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور که صبح امروز در محل این موسسه برگزار شد گفت: کنگره آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور دوشنبه پنجم تیر ماه با حضور وزیر علوم وزیر صنعت و وزیر کار همچنین شخصیت های علمی و روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می شود.

وی افزود: پیشینه این کنگره به رهنمودهای رهبری و دغدغه ها در آموزش مهارتی و برنامه ارائه شده وزیر علوم به مجلس هنگام کسب رای اعتماد مبنی بر توسعه آموزش مهارتی و هدفمند و مطالبه جامعه از دانشگاه ها برمی گردد.

رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی مزایای این کنگره را فراتر بودن از یک کنگره علمی دانست و گفت: این کنگره هم اندیشی گسترده با مشارکت ذی نفعان مختلف با حضور دانشگاه های دولتی نمایندگان بازار کار و سیاست گذاران بازار اشتغال برگزار می شود.

وی ادامه داد: مزیت دیگر رویکرد عملیاتی و سیاست پژوهانه است، در این کنگره سخنرانی های علمی و کاربردی مورد نظر است و از سخنرانان ارائه گزارش سیاستی مطالبه کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره آموزش مهارتی 5تیر در دانشگاه تهران برگزار می شود

کنگره آموزش مهارتی 5تیر در دانشگاه تهران برگزار می شود