مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-02پزشكي

نابودی یک تُن فرآورده دارویی و غذایی غیر مجاز در کاشان


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شناسایی و نابودی بیش از یک تُن انواع فرآورده های دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی غیرمجاز برای مصرف خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شناسایی و نابودی بیش از یک تُن انواع فرآورده های دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی غیرمجاز برای مصرف خبر داد.

محمدرضا رشیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هدف تأمین سلامت شهروندان در بازدیدهای میدانی به طور مستمر واحدهای صنفی عرضه فرآورده های مربوط به حوزه غذا و دارو را بازرسی کردند.

وی افزود: کارشناسان این معاونت با همکاری صاحبان داروخانه های منطقه کاشان داروهای تاریخ گذشته، انواع فرآورده های دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق را جمع آوری و معدوم کردند.

رشیدی تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا مشاهده محصولات قاچاق یا تاریخ گذشته مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان به شماره تلفن 55470212 گزارش کنند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ایمنی مواد غذایی بخش مهم و محوری در امنیت غذایی کشورها به شمار می رود و اطلاعات تغذیه ای روی بسته بندی محصولات غذایی با هدف تأمین سلامت جامعه است بنابراین باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی یک تُن فرآورده دارویی و غذایی غیر مجاز در کاشان

نابودی یک تُن فرآورده دارویی و غذایی غیر مجاز در کاشان