مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-08سياسي

واکنش صداوسیما به یادداشت منتشر شده در عصرایران درباره وحید جلیلی


در واقع نگارنده این مقاله بدون توجه به جان کلام تحلیل خود را بر جملات انتخابی بخشی از گفتگو استوار کرده که چون پایه ای اشتباه دارد نتیجه گیری نیز مستحکم و مستدل نیست - روابط عمومی صداوسیما: در واقع نگارنده این مقاله بدون توجه به جان کلام تحلیل خود را بر جملات انتخابی بخشی از گفتگو استوار کرده که چون پایه ای اشتباه دارد نتیجه گیری نیز مستحکم و مستدل نیست روابط عمومی صداوسیما با ارسال جوابیه ای به یادداشت منتشر شده در عصرایران با عنوان دوشنبه 12 تیرماه منتشر شده لازم به تاکید است: نگارنده محترم این سطور بهتر بود تمام گفتگو را با دقت می خواند.

در واقع نگارنده این مقاله بدون توجه به جان کلام تحلیل خود را بر جملات انتخابی بخشی از گفتگو استوار کرده که چون پایه ای اشتباه دارد نتیجه گیری نیز مستحکم و مستدل نیست.

انتظار می رود آن سایت و نگارنده با دقت نظر بیشتر به گفتگویی استناد کنند که در مجله سوره منتشر شده، مراجعه کند.

مقتضی است ضمن حذف مطالب خلاف واقع مذکور، براساس قانون مطبوعات و به منظور روشن شدن اذهان عمومی متن ذیل با توضیحات لازم عیناً در همان بخش منتشر شود.

ابوالقاسم هوشمندمدیر اطلاع رسانی و امور رسانه ها سوال مجله سوره:* الان کلمه ای که به گفتار و طرح شما نیرو می دهد، در مدیریت سازمان صداوسیما چیست؟پاسخ: یک قدم عقب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش صداوسیما به یادداشت منتشر شده در عصرایران درباره وحید جلیلی

واکنش صداوسیما به یادداشت منتشر شده در عصرایران درباره وحید جلیلی