مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-04سياسي

محله «صادقیه» شهر کرمانشاه به زودی از بن بست خارج می شود


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به بازدید میدانی از محلات شهر کرمانشاه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، گفت: محله «صادقیه» شهر کرمانشاه به زودی از بن بست خارج می شود.

- کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به بازدید میدانی از محلات شهر کرمانشاه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، گفت: محله صادقیه شهر کرمانشاه به زودی از بن بست خارج می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا آمویی ظهر سه شنبه در جلسه پیگیری مشکلات محله صادقیه که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد با تبریک دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: سه شنبه هفته گذشته آیت الله علما از محله صادقیه بازدید کردند و امروز مشکلات مطرح شده توسط مردم را با حضور ایشان پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه رفع بخشی از مشکلات محله صادقیه در حوزه شهرداری است، افزود: مسیر ورودی به صادقیه نیازمند ترمیم و اجرای روکش آسفالت است و اهالی درخواست نصب سرعت کاه برای تردد ایمن و پیاده رو برای این مسیر را دارند که این موارد در شورای ترافیک شهرداری مطرح و پس از تصویب اجرا خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه یکی دیگر از درخواست های ساکنان محله صادقیه را بهسازی کوچه ها دانست و خاطرنشان کرد: معابر محله صادقیه نیازمند روکش آسفالت است که با اقدام شهرداری کرمانشاه از هفته آینده کار روکش آسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله «صادقیه» شهر کرمانشاه به زودی از بن بست خارج می شود

محله «صادقیه» شهر کرمانشاه به زودی از بن بست خارج می شود