مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 00:302023-06-30سياسي

در طرح تابستانه بسیج، باید حضور بچه ها در مساجد فراهم شود


فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بیان کرد: باید زمینه حضور بچه ها را در مسجد که خانه خدا است و درب آن برای روی همه باز است فراهم کنیم.

- سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم گشایش طرح تابستانه بسیج در جمع بسیجیان شهر در مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای اصفهان با اشاره به شروع طرح تابستانه بسیج اظهار داشت: این طرح تابستانه یک ظرفیت و امکان برای حضور همه جانبه مردم در صحنه نشاط، شادابی وخوشحال کردن، پرکردن مساجد، آشنا کردن بچه ها با دین، مسایل انقلاب و نظام، اعتقادات و احکام است.

وی بیان کرد: باید زمینه حضور بچه ها را در مسجد که خانه خدا است و درب آن برای روی همه باز است  فراهم کنیم تا در کنار حضور، مشارکت و رضایتمندی خانواده ها، بچه ها را با زندگی جمعی، قبول مسئولیت، فرا گرفتن آموزش ها و ظرفیت های مشارکت در برنامه های اجتماعی آشنا کنیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، بسیج را سنگ صبور مشکلات کشور و سپر بلای انقلاب و  نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: بسیج همه جا حاضر و آماده در صحنه برای کار است، فدا با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که گفت افتخار من این است که خود یک بسیجی ام یادآور شد: بچه های بسیجی درگشت، فعالیت در مسجد، کار برای خدا، حفاظت از امنیت مردم در اغتشاشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در طرح تابستانه بسیج، باید حضور بچه ها در مساجد فراهم شود

در طرح تابستانه بسیج، باید حضور بچه ها در مساجد فراهم شود