مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-11سياسي

راه اندازی مرکز دائمی فرماندهی راهیان نور در منطقه جنوب


فرمانده قرارگاه راهیان نور در جنوب کشور گفت: استقرار دائمی مرکز فرماندهی راهیان نور در منطقه جنوب، سیاست جدید ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی سپهوند ظهر امروز سه شنبه ضمن ملاقات با رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان بیان کرد: اهتمام این ستاد به توسعه ظرفیت های کمی و کیفی فعالیت های زیرساختی و فرهنگی در انعکاس و بازخورد استقبال روزافزون مردم است.

وی افزود: اکنون 30 هزار تخت خواب در 50 اردوگاه مستقر در یادمان های دفاع مقدس خوزستان در 2 فصل پایانی سال پذیرای کاروان های راهیان نور هستند.

سردار سپهوند ادامه داد: افزایش ظرفیت پذیرش زائران راهیان نور و همچنین افزایش بازه زمانی پذیرش کاروان ها از 6 ماه به کل سال در دستور کار و چشم انداز این قرارگاه است.

رییس دادگاه های نظامی خوزستان در این دیدار نیز حرکت مقدس راهیان نور را بسیار پر اهمیت و با برکت دانست و افزود: امروز در جبهه کار فرهنگی، کاروان های راهیان نور یکی از مهمترین سنگرهای مقابله با دشمن در جنگ نرم هستند.

یوسف مسیبی آلاشتی بیان کرد: همه ساله و با گذشت زمان علاقه نوجوانان، جوانان و خانواده ها برای حضور در یادمان های دفاع مقدس این استان از سراسر کشور بیشتر می شود، به همین منظور باید شرایط برای استقبال از مردم در یادمان ها به بهترین شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز دائمی فرماندهی راهیان نور در منطقه جنوب

راه اندازی مرکز دائمی فرماندهی راهیان نور در منطقه جنوب