مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-16فرهنگي

1300 برنامه اوقات فراغت در استان سمنان اجرا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای بیش از یک هزار و 300 فعالیت توسط موسسه ها، انجمن ها و کانون های تحت پوشش این اداره کل در طرح غنی سازی اوقات و فراغت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید فلاح صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ارشاد اسلامی سمنان از اجرای بیش از یک هزار و 300 فعالیت توسط موسسه ها، انجمن ها، کانون ها و سایر مراکز تحت پوشش این اداره کل در طرح غنی سازی اوقات و فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان امسال خبر داد.

وی افزود: 453 مرکز فرهنگی هنری، مؤسسه، انجمن، آموزشگاه آزاد هنری و کانون های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری برنامه ها و فعالیت های اوقات فراغت در این استان مشارکت و همکاری دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مجموع افراد تحت پوشش این مراکز در طرح اوقات فراغت را بیش از 37 هزار نفر پیش بینی کرد و گفت: 100 کانون فرهنگی هنری مساجد با قریب 500 فعالیت قریب 15 هزار نفر را تحت پوشش این فعالیت ها قرار داده اند.

فلاح، با اشاره به مشارکت معاونت های فرهنگی رسانه ای و هنری سینمایی این اداره کل در برنامه های اوقات فراغت اظهار داشت: معاونت فرهنگی با همکاری 37 مؤسسه و آموزشگاه قریب 370 نفر و معاونت هنری نیز با 24 برنامه و بیش از 700 نفر شرکت کننده در اجرای برنامه های اوقات فراغت همکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 برنامه اوقات فراغت در استان سمنان اجرا می شود

1300 برنامه اوقات فراغت در استان سمنان اجرا می شود